LÜTFEN DİKKAT
SORULARINIZI ARTIK YORUM YOLU İLE CEVAPLAMIYORUM.
SORULARINIZI
hukuk-sal@hotmail.com.tr
MAİL ADRESİNDEN İLETEBİLİRSİNİZ.

26 Eylül 2009 Cumartesi

bosanma temyiz-temyiz süresi

Taraflar kararın tebliğinden itibaraen 15 gün içinde temyize başvurmaları gerekmektedir.Karar tebliğ edilmeden temyiz hakkından fergat hüküm ifade etmez.Fakat tebligden sonra feragat mümkündür.

konu ile ilgili diger makaleler için tıklayınız.

makale içerik bilgileri:anlaşmalı boşanma temyiz,boşanma temyiz,boşanma temyiz süresi

4 yorum:

  1. merhaba boşandıgım eşim mahkemnin boşanma teblig kararını almayıp beni sürekli oyalıyor hep başa dönüyorum boşanma kagıdımı kalem de eski eşime teblig edemedigi için benden adres istiyor ama hep aynı adrese gidib geliyor gönderiler ama sonuç yok ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  2. merhaba boşandıgım eşim mahkemnin boşanma teblig kararını almayıp beni sürekli oyalıyor hep başa dönüyorum boşanma kagıdımı kalem de eski eşime teblig edemedigi için benden adres istiyor ama hep aynı adrese gidib geliyor gönderiler ama sonuç yok ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ;
    Boşanma davası sonuçlandıktan sonra taraflardan birisi gelen kararı imza karşılığı almaz ise ne olur ? Boşanma iptal mi edilir?

    YanıtlaSil
  4. 09.06.2013 merhaba bosanma karari taninmasi icin avukatim 2 tebligat bosandigim eski esime gonderdi amaessim cevap vermiyor ne yapmaliyim

    YanıtlaSil

Adım Mehmet 1986 Ankara doğumluyum.Aslen Kırşehirliyim.Lisans Eğitimimi Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesine tamamladım.Şuan Ankara da Gelir İdaresi Başkanlığında çalışmaktayım.
İletişim: hukuk-sal@hotmail.com
Avukatınız varsa sorularını avukatınıza sormanız halinde daha kesin bilgi alacağınızdan emin olabilirsiniz.